Spoločnosť Rovio Entertainment spolupracuje s K-Swiss na teniskách v limitovanej edícii na oslavu 10 rokov značky Angry Birds!

V decembri 2009 bola na zariadeniach iOS spustená prvá mobilná hra Angry Birds, ktorá sa prudko vyšvihla na virálny stav a vytvorila značku, ktorá o desať rokov neskôr priťahuje desiatky miliónov aktívnych používateľov k svojim hrám a animovanému obsahu.

Ako jedno z kľúčových produktových partnerstiev pri príležitosti 10. výročia Angry Birds sa Rovio (tvorcovia Angry Birds) spojilo s obuvníckou spoločnosťou K-Swiss.

Angry Birds požičia svoje tváre topánke K-Swiss Classic VN v dvoch nových dizajnoch, ktoré prichádzajú na trh ako limitovaná edícia v decembri a budú k dispozícii vo veľkostiach pre deti a mládež. Tenisky vzdávajú hold a poctu postavám Angry Birds, ako sú Red, Chuck a Bomb, ktoré za posledných desať rokov prešli mnohými zmenami, odleteli z mobilných zariadení, do licencovaných produktov, animácií a hollywoodskych filmov.

Tenisky pre deti s dvoma jedinečnými vzormi budú k dispozícii tento rok v decembri.