Upršaná jeseň je tu a naše kroky už tradične začiatkom októbra viedli do Londýna, na jednu z najdôležitejších výstav čo sa týka licenčných značiek, postavičiek, produktov, filmov, kníh a rôznych ďalších nosičov a nositeľov zvučných značiek.

Každoročná výstava Brand Licensing Europe sa konala v Londýnskej Olympii a my sme sa nevedeli dočkať informácií o novinkách vo svete hračiek, počítačových hier a filmov a v neposlednom rade Angry Birds. Netušili sme či Rovio aj tento rok postaví stánok na tomto veľtrhu a čo vlastne bude ponúkať. Na naše prekvapenie bol Angry Birds stánok na rovnakom mieste ako pred rokom, avšak s úplne iným obsahom. Rovio prezentovalo hlavne pokračovanie mega úspešného filmu Angry Birds Movie, ale popro tom kopu iných zaujímavých aktivít v oblasti jazykového vzdelávania najmenších hlavne v nemecky a francúzky hovoriacich krajinách. Nechýbali prezentácie s nových hier ktoré vznikajú za podpory Rovia v partnerských herných štúdiách. Očakávali sme aj prezentáciu Magic Leap, avšak nedočkali sme sa. Možno v Januári v Norimbergu…

Počas troch dní na výstave sme prešli minimálne 2x každý okolo každého stánku a dôkladne sme prezreli každú zo zaujímavých noviniek, značiek a prehliadali sme neskutočné množstvá produktov, až sa nám hlavy krútili z toho ako a na čo všetko sa dá napr. názov a logo úspešného futbalového tímu našiť, prilepiť, vytlačiť a pod…

Najviac nás zaujali stánky Pusheen – skvelý Brand, ktorý rastie každým rokom a vidno to aj na rozrastajúcom sa portfóliu produktov. Spoločnosť SEGA zažíva už niekoľko rokov tzv. “revival” a oživuje všetky populárne postavičky v reedíciách hier s podporou súčasných herných konzol. Pokémon tak isto nezaháľal a predstavil plány ako udržať svojich verných fanúšikov pri jednej z najpopulárnejších postavičiek súčasnosti. Skvele vyzeral stánok Animacord – u, spoločnosti ktorá má na rováši trhák Máša a Medveď a z toho čo prezentovali vyplýva že sa počas najbližšieho obdobia máme na čo tešiť – množstvo nových epizód, tematické muzikály, zábavné parky, nové série hračiek v spolupráci s najzvučnejšími producentmi a množstvo nového digitálneho obsahu na platforme YouTube Kids.

Fotogaléria: