Nazbierajte až deväť plyšových hračiek a ponorte sa do pohlcujúceho webového zážitku s rozšírenou realitou na vybraných miestach Burger King!

Čas hodovať! Rovio Entertainment sa opäť spojilo so značkou Burger King® a tentoraz prináša plyšové hračky Angry Birds do jedál King Jr. spolu s novým pohlcujúcim zážitkom z rozšírenej reality (AR). Odteraz až do 31. mája môžu hostia Burger King, ktorí navštívia zúčastnené reštaurácie na miestach po celom svete, pristupovať k zážitku z AR na webe naskenovaním QR kódu v reštauráciách Burger King a na predmetoch, ako sú plyšové hračky a obaly na jedlá.

 

Po naskenovaní kódu telefónom si hostia vyberú virtuálneho plyšáka Angry Birds na základe hračiek, ktoré sú súčasťou jedla King Jr. Hráči potom pomocou fotoaparátu svojho telefónu umiestnia hniezdo postavy, ktoré obsahuje tri vajíčka, ktoré musia byť za každú cenu chránené! Odhoďte zlomyseľné mláďatá, spustite katapulty slizu a odomknite vylepšenia, aby ste odfúkli nepriateľov a udržali hniezdo v bezpečí. Keď je všetko hotové, hráči si môžu uložiť fotografiu svojho zážitku a zdieľať ju s priateľmi a rodinou. Vyskúšajte si to tu na svojom telefóne!

Zážitok z AR je vytvorený pomocou technológie WebAR spoločnosti Zappar, ktorá bezproblémovo integruje fyzické miesta Burger King s digitálnym svetom Angry Birds, a to všetko bez potreby akýchkoľvek aplikácií alebo sťahovania! Iniciatíva pokračuje v záväzku spoločnosti Rovio v oblasti skúseností s rozšírenou realitou a predstavuje jej vôbec prvé skúsenosti so spotrebiteľskými produktmi WebAR.

„Sme nadšení, že môžeme spolupracovať so spoločnosťami Zappar a Burger King a vytvoriť tento jedinečný zážitok z AR pre fanúšikov Angry Birds,“ povedala Katri Chacona, riaditeľka Brand Licensing v Rovio Entertainment. „Dostupnosť WebAR a široká dostupnosť na tisíckach miest Burger King z toho robí neuveriteľnú príležitosť spojiť sa so spotrebiteľmi novými spôsobmi.“

Medzi zúčastnené regióny patria USA, EMEA, APAC a LaTam. Kampaň prebieha do 31. mája vo väčšine regiónov a od 10. mája do 20. júna v USA a Kanade.